Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 2, 2011

Handphone Buat Hal 31.11.2011 & Beli Handphone Baru

Setelah Seminggu memulakan kerja dengan syarikat Usaha Permai Enterprise untuk projek sarang buaya fasa II, Handphone aku mula bermasalah, dengan itu, kerana keperluan aku terpaksa membeli handphone baru walaupun ketika itu aku kekurangan duit. Aku membeli handphone Nokia model ****** dengan harga RM150++ Jun 2009.

Kini 31 Nov 2011, setelah 2 tahun 5 bulan menggunakan handphone tersebut, aku menggantikannya dengan handphone baru Nokia C3. Hanphone tersebut mula buat hal iaitu mati dengan tiba-tiba dan tidak kira ketika. Apabila di ON, lambat sangat untuk boleh digunakan dan kadang-kadang didak boleh di ON. Setelah diberi nasihat oleh isteri maka aku mula niat untuk membeli handphone baru. Pada ketika handphone buat hal, aku belum mendapat gaji, dan kekurangan duit. Maka isteri aku memberi duir RM400 untuk membeli handphone baru. Setelah keadaan handphone lama kritikal masalahnya, aku kekedai telefon di Dangga City Mall dan membeli handphone Nokia C3 dengan harga RM369 termasuk memori card 4 gigabite.


Terima kasih Isteri tersayang Izyan Syazni Aima Bt Mohd Ruzlan.

No comments:

Post a Comment