Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, December 16, 2011

Garam Gunung Himalaya

Pada 12 Disember 2011 semasa hendak pergi makan tengahari bersama isteri, aku melalui kawasan gerai makan stesen teksi singapore di Johor Bharu, aku terlihat lampu garam yang agak menarik. Sambil lalu aku mengambil pamplet dan sempat bertanyakan harga. Sambil makan tengahari, sambil membaca pamplet tersebut. Aku begitu tertarik kerana ianya mempunyai kelebihan, fizikal dan warna lampu yang cantik.


Pada 16 Disember 2011 aku pulang dari kerja dan terus keksdai tersebut dan membelinya 2 set. Niat dihati aku adalah untuk menghadiahkan pada sahabat baik aku iaitu Mohd Azham Bin Ahmad yang baru sahaja melangsungkan perkahwinan pada 7 November 2011 dan majlis sambut menantu pada 27 November 2011.


Garam Gunung :Terbentuk secara semulajadi sejak ratusan juta tahun, dibentuk secara teliti dan boleh didapati di kawasan gunung di Asia.


Lampu Garam Gunung : Secara kimia, ianya membantu mengimbang & meneutralkan fungsi badan manusia. Menghasilkan dan memberi keseimbangan ion Negetif yang penting untuk kesihatan. Membunuh bakteria dan membersihkan udara.


Sesuai Untuk : Tepi katil, ruang tamu, pejabat, bilik bacaan, bilik terapi & lain-lain


Kebaikan: Mengurangkan serangan asma , Meningkatkan keupayaan tenaga batin , Tidur berkualiti, ketenangan dan keselesaan.

No comments:

Post a Comment