Subscribe

RSS Feed (xml)

Powered By

Skin Design:
Free Blogger Skins

Powered by Blogger

Friday, October 28, 2011

Ruam, Gatal, bonjolan bermata ikan pada kepala Anak Aku



23 Oktober 2011. Pada malamnya anak aku menangis je dan tidak tidur dari awal malam sehingga pagi. Risau aku dan isteri dibuatnya. Susu telah diberi secukupnya tetapi tetap menangis juga. Pening aku dan isteri dibuatnya. Nak kata perut kembung atau masuk angin pun tidak. Minyak Yuu Yee telah di sapu pada kaki, betis dan perutnya. Nak kata tidak selesa dengan pampers jenama DryFirst yang baru aku beli pun tidak. Nak kata dia panas atau demam, badannya tidak panas. Dodoi dodoi pun menangis tak berhenti-henti. Aku daan isteri masing-masing mengantuk dan terasa tertekan dengan keadaan. Apabila diteliti, ada macam bisol kecil di kepala anak aku. Mungkin itulah yang membuatkan dia menangis tak berhenti. Aku dan isteri boleh dikatakan tidak dapat tidur pada malam itu. Bertambah risau apabila memikirkan esok adalah hari pertama aku menghantar anak aku pada pengasuh kerana isteri aku mula kerja. Risau jika dia menangis dan keaadaan bertambah teruk. Ayah dan Ibu akan usaha untuk Adik Hana sihat. Sayang Hana Khadijah.

No comments:

Post a Comment